Ofte stillede spørgsmål

På denne side kan du finde svar på en række spørgsmål, som vi ofte bliver spurgt om.
Hvis ikke du finder svar på dit spørgsmål her, er du altid velkommen til at kontakte os på support@studybox.dk eller tlf. 70 23 33 23.

Hvor finder jeg sidetal?

Hvordan laver jeg kildehenvisninger?

Hvad koster Studybox?

Der er en bog, jeg savner

Jeg har glemt mit kodeord. Kan I oplyse det?

Hvordan ændrer jeg min adgangskode

Kan jeg prøve Studybox gratis?

Kan jeg bruge Studybox på mobil og tablet?

Kan jeg streame fra flere enheder på samme tid med én bruger?

Får man adgang til alle bøger uanset studieretning?

Oplever du tekniske udfordringer?

Gemmer I mine mapper, bogmærker m.m., hvis jeg opsiger mit abonnement midlertidigt?

Hvad gør jeg, hvis jeg har fået nyt betalingskort?

 

 

Hvor finder jeg sidetal?

Vi har fjernet sidetallene i iBøgerne på Studybox - og det er der en rigtig god grund til. Ideen med iBogen er, at den løbende kan beriges med f.eks. videoer og quizzer, som understøtter din læring. Dette ville normalt rykke på sidetallene, således referencer mm. blev forskubbet. Derfor har vi udviklet ID'er, som er statiske – dvs. de altid følger det pågældende afsnit. Læs mere om referencer nedenfor.

 

Hvordan laver jeg kildehenvisninger?

iBøgerne - som er de bøger, du læser i på Studybox - er kompatibel med følgende referencestandarder: APA, Harvard, Chicago og Vancouver. På hver iBog finder du i menupunktet "Hjælp til din iBog" en video, der giver eksempler på, hvordan man laver sin reference og litteraturliste med iBogen som kilde. Du skal altid rådføre dig med din underviser eller bibliotekar ift. korrekt brug af kildehenvisninger.

 

Hvad koster Studybox?

Studybox koster 199 kr./md. Ingen ekstra omkostninger og ingen binding. Du får lov til at prøve de første 7 dage gratis.

 

Der er en bog, jeg savner

Vi udvider konstant Studybox med flere bøger. Hold øje med, hvilke der er på vej. Hvis der er bøger, du savner, kan du skrive til os.

 

Jeg har glemt mit kodeord. Kan I oplyse det?

Vi har af sikkerhedsmæssige grunde ikke adgang til din adgangskode og kan derfor ikke være behjælpelige med at oplyse det. Men du kan lave et nyt ved trykke på "log ind"og herefter "Har du glemt din adgangskode?". Du får derefter en mail med et link, hvor du kan lave et nyt kodeord.

  

Hvordan ændrer jeg adgangskode?

Under "Profil" finder du punktet "adgangskode". Her kan du ændre din adgangskode.

 

Kan jeg prøve Studybox gratis?

Ja, du får en 7 dages gratis prøveperiode, når du opretter et abonnement. Vi beder om kreditkortoplysninger, men trækker ikke penge, før prøveperioden er slut, og der er ingen binding. Bemærk, at det kun er muligt at få én gratis prøveperiode. Efter endt prøveperiode koster det 199 kr./md.

 

Hvilke enheder kan jeg bruge Studybox på?

En af de største fordele ved Studybox er, at du altid har dine bøger med overalt, så længe du har adgang til en skærm hvad enten det er mobil, tablet eller computer.

 

Kan jeg streame fra flere enheder på samme tid med én bruger?

Du kan være logget ind på én enhed ad gangen. Hvis du logger ind på en ny enhed bliver du automatisk logget ud af den gamle enhed.

 

Får man adgang til alle bøger uanset studieretning?

Ja, alle bøger på Studybox er tilgængelige når du køber et abonnement, men vi forsøger at vise de mest relevante bøger for din studieretning, som du skal oplyse, når du opretter dit abonnement.

 

Oplever du tekniske udfordringer?

Prøv at opdatere din enhed og browser. Hvis du modsat vores forventning fortsat oplever tekniske udfordringer, så kontakt os på telefon 70 23 33 23 eller på support@studybox.dk.

 

Gemmer I mine mapper, bogmærker m.m., hvis jeg opsiger mit abonnement midlertidigt?

Du behøver ikke at oprette en ny profil, efter at du midlertidigt har opsagt dit abonnement. Vi gemmer dine mapper, bogmærker m.m. i to år. Du skal blot logge ind med din eksisterende profil og password. Du vil herefter blive bedt om at indtaste dine kortoplysninger igen. Når du har gjort dette, kan du fortsætte, hvor du slap.

NB! Ønsker du dine data slettet, før de to år er gået, kan du jf. vores persondatapolitik kontakte os på support@studybox.dk.

 

Hvad gør jeg hvis jeg har fået nyt betalingskort?

Hvis du har fået nyt betalingskort skal du opdatere dine kortoplysninger under "Profil" inden månedens udgang. Hvis du ikke når det inden månedens udløb, vil dit abonnement blive lukket. Du åbner dit abonnement igen ved at logge ind med brugernavn og password fra din allerede oprettede profil - du vil herefter blive ledt direkte til opdatering af kortoplysning, før du kan tilgå dine bøger.

 

Tilbage til toppen